« شرایط کاشت ایمپلنت دندانیایمپلنت دندان جایگزین مناسب دندان ها »

ایمپلنت فول موس و رفع مشکل بی دندانی

ایمپلنت فول موس و رفع مشکل بی دندانی

  یکشنبه 24 آذر 1398 12:45, توسط ادرینا نیکان   , 371 کلمات  
موضوعات: بدون موضوع, دندانپزشکی, دندانپزشکی ایمپلنت

عموما در زمانی که شما به دلایل مختلف اعم از کهولت سن یا سانحه و یا هر دلیل دیگر دندان های طبیعی خود را از دست داده باشید؛ به فکر روشی برای رفع مشکل بی دندانی می افتید. شایع ترین چیزی که در این زمان، از آن استفاده می شد. استفاده از دندان مصنوعی بود؛ که معایب و مشکلاتی در پی داشت. به همین دلیل ما قصد داریم تا ایمپلنت فول موس را به شما پیشنهاد کنیم.

ایمپلنت فول موس

مزیت های ایمپلنت فول ماوس نسبت به دندان مصنوعی
ایمپلنت کل دهان یا ایمپلنت فول ماوس علاوه بر جایگزینی دندانهای از دست رفته در دهان زیبایی طبیعی را برای بیمار به ارمغان می آورد که این زیبایی در دندان مصنوعی وجود ندارد .
این روش طول عمر بسیار بالاتری نسبت به دندان مصنوعی خواهد داشت.
دندانهای مصنوعی به راحتی در دهان حرکت می کردند و با تغیر وزن بیمار این امر بشتر نیز می شد اما ایمپلنت فول ماوس که یک پل دندانی بر پایه ایمپلنت کاشته شده در فک است کاملا ثابت بوده و بدون هیچ حرکتی به مانند دندان طبیعی عمل می کند .
رعایت صحیح بهداشت در این روش بسیار بهتر از دندان مصنوعی انجام می گیرد و طبیعتا برای استفاده کنندگان آن بسیار خوشایند به شمار می آید .

مزیت ایمپلنت فول موس
ایمپلنت فول ماوس چگونه در استخوان فک قرار می گیرد ؟
ابتدا پیچ های ایمپلنت که فیکسچر نام دارد توسط پزشک جراح ایمپلنت در فک قرار میگیرد. پس از آن طی مدت زمانی  بین 2 تا 6 ماه طول میکشد که فیکسچرهای کاشته شده ، شرایط مناسب برای قرار گیری روکش را بدست آورند. در طول این مدت برای پوشش بی دندانی شخص، از روکش های موقت استفاده می شود .

ایمپلنت کاشته شده در دهان ایمپلنت فول ماوس
پس از پایان دوره 2 تا 6 ماهه و استحکام کامل ایمپلنت ها در فک، روکش های پل مانند برپایه ایمپلنت ها توسط پیچ های مخصوص محکم می شود و به اینصورت شخص دوباره می تواند به زیبایی قبل و با اعتماد به نفس بیشتر لبخند بزند.

کلینیک دندانپزشکی آدرینا مفتخر است که این لبخند را بارها و بارها بر لب های  مراجعه کنندگان خود مشاهده کرده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری کاشت ایمپلنت دندان، امروز با دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران واقع در نارمک تماس بگیرید:    09197214685    -   77933549 -  77971183 -021


فرم در حال بارگذاری ...

تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

مهمترین اطلاعات دندانپزشکی ایران

خدمات دندانپزشکی (ایمپلنت دندان، جرم گیری هر دو فک و بروساژ، ترمیم آمالگام، ترمیم کامپوزیت، عصب کشی دندان، ترمیم زیبایی( ونیر کامپوزیت)، نگین دندان، چسباندن روکش، پست ریختگی، روکش درجه یک pfm، کشیدن ساده دندان، کشیدن دندان عقل بدون جراحی، ارتودنسی ثابت، ایمپلنت، لمینت، دست دندان کامل، پارسیل دندان)

جستجو